Det vil kun være muligt at deltage på et hold om dagen, 7 gange om ugen. Det er for at kunne tilgodese alle medlemmer i klubben. Vi skal overholde retningslinjerne omkring 2 meters afstand imellem hvert makkerpar, hvilket begrænser antallet af deltagere på holdene. 

Vi kommer til at kunne træne i grupper af fire personer, så to par, som kan skifte imellem hinanden

Alle hold stopper 10 minutter før, så vi kan desinficere måtterne og andet udstyr inden det næste hold starter.

Man skal holde sig hjemme, hvis man har symptomer som feber, hoste eller muskelømhed – og gå straks hjem selv ved milde symptomer. Der skal gå 48 timer efter man er blevet rask før man kan deltage i træningen igen.

Husk god hygiejne. Vask/afsprit jeres hænder som det første når i kommer i klubben og altid brug nyvasket træningstøj. I skal selv medbringe eget udstyr.  Det skal rengøres/desinficere før og efter hver træning.

Hver dag er det muligt at tilmelde sig et hold igennem sin profil på hjemmesiden https://www.mma-cph.dk/webshop/?AccountID=1, det er ikke på nuværende tidspunkt muligt at tilmelde sig igennem vores app.

Vægtrummet vil være stadigvæk være lukket for brug.

For børne og junior holdene, så starter vi først op igen til august.

Følgende retningslinjer kommer til at gælde for alle hold :

  • Sørg for at booke plads på holdet, og meld dig fra hvis du bliver forhindret. Har du ikke fået plads kan du desværre ikke deltage, og ikke møde op i klubben.
  • Uden for måtten skal der bruges klip klapper, det er ikke længere tilladt at gå med bare fødder.
  • Medbring vand i egen vanddunk. Vanddunken må ikke være lavet af glas. Det er ikke tilladt at drikke af vandhanen. Så opstår der hellere ikke kø ved vandhanen.
  • Kom max. 5 min. før holdstart og man skal forlade klubben lige så snart holdet slutter, så de næste kan komme til.
  • Kom omklædt hvis muligt. Omklædningsrummene samt bad er lukkede indtil videre.
  • Sprit hænder og udstyr af før/efter træning. Til MMA og Kickboksning, skal man have sit eget udstyr med, det vil ikke være muligt at låne udstyr. Det er fjernet.
  • Træningen foregår med samme grupper af fire personer timen igennem og vi ser gerne at man har samme grupper til hver time.
  • Måtterne kommer til at være inddelt i afmærket felter.
  • Man skal selv logge ind og aktivere sit medlemskab, hvis det er sat på pause under nedlukningen 
  • Der er gratis indmeldelse indtil juli måned.

Inden vi starter fredag, skal du anskaffe dig følgende:

  • En drikkedunk som ikke er lavet af glas
  • Nye klip klapper som ikke er brugt udenfor
  • Desinficering til jeres udstyr (Handsker, Benskinner osv)
  • Husk at være registreret på et hold inden du møder op, ellers kan du ikke printe en bon ud og dermed ikke deltage i træningen

Vi glæder os til at se jer alle sammen igen!

CategoryNews
Write a comment:

You must be logged in to post a comment.

Logo_footer   
     © 2014 Arte Suave

Follow us: